Meleklerannesi Hanımefendi sizin gibi burada o kadar çok okudum ki. Sizden gına geldi burda herkese. Adminlere yalvarıyoruz önüne geçin bunun diye. Doktorunuz tutma demiş diyoruz doktorum herkese aynı şeyi söyledi diyorsunuz. Böyle bir şey olabilir mi ya? Güvenmiyor musunuz siz doktorunuza. Yani biz burada bu işi okumadık bize güveniyorsunuz ama doktorunuza güvenmiyorsunuz. Ben sizinle aynı haftada olsam ve ben tuttum bir şey olmadı sende tut desem için ferah yarın oruç tutacaksın öyle mi? Rahatsızlanmışsın, doktorun tutma demiş daha ne kadar sebep arıyorsunuz ki tutmamak için. Her şeyi mantık çerçevesinde düşünebilirsiniz, daha öncede geçmişsiniz bu yoldan, kendinizi gözlemleyebiliyorsunuz. Doktor tutma demiş tutmuşsun ama rahatsız olmuşsun sonrasında buraya sormana bile gerek yok tutmamalısın.