2prensesannesi1 mavisahinn sağlıkla kucağına al bebişini canım. Haftalar yükseldikçe gebelikte zor olur süt iç mideni rahatlatır belki
mavisahinn 2prensesannesi1 amin inşallah kuzum hepimiz sağlıkla alalım inşallah 🤲🏼❤️sütüm bitmiş yarına kadar bekliycem mecbur elma falan deniycem
Lavininannesi1 Bende bugün ikinci dozumu oldum ilkinde çok rahattım,bugün biraz ağrım oldu ama buz koyunca rahatladım
mavisahinn Sedaaaq yaaa :( geçmiş olsun inşallah sizinde geçer valla fena bişiy mide yanmasıyla birleşti bide mahvoldum
Lavininannesi1 mavisahinn İnşallah cnm geçmiş olsun,gece yatarken de soğuk bir bezi üstünde beklet biraz ben onuda yapmıştım rahatlatir seni
gulsen_57 mavisahinn yok yok bana hemşirem ağrıması daha iyi demekki vücudun tetonoz direnci hiç yokmuş iyiki yapmışız dedi korkma ağrı oluyor ama geçiyor
mavisahinn Lavininannesi1 teşekkür ederm buz biraz iyi geldi sanada geçmiş olsun kuzum bez iyi fikir koyucam şimdi 🙏🏼
Adkut mavisahinn yok 2. Yi de oldum. İlki ile alakası yok. Birincide üstümü değiştirmek için kolumu kaldıramıyordum.
SevincMemis İlk gece üstüne yatamamistim hiç çok agrimisti benim de buz koydum kolonya sürdüm öyle geçti 2 günde
Bahar3461 mavisahinn hamileliğinizin başindan beri tek doz mu aşı oldunuz buarada çok geçmiş olsun umarım çabuk iyileşir kolunuz
mavisahinn Bahar3461 evet şuan 27. Haftadayım en başından beri ilk kez oldum biraz geç kaldım ama ben sanırım 4 5 hafta kadar
Seferiyehatun Zezz mecbur deyil ben vuruldum ilk çok ağrım oldu. İkinciyi istemedim. Tetanoz hastalığımi kaldı, hem çok faydaliysa 1 hafta kolumu kullanamadim resmen Ağrıdan 🙄 aşı karşıytım ögünden beri.
mavisahinn Seferiyehatun tabiki kişinin isteğine göre yapılıyorda aslında sanırım yanlış biliyorsunuz tetonaz bir hastalık türü değil bir mikrop paslı çivi teneke küflü teneke diken vs gibi şeylern kesmesi batması sonucu insana bulaşıyo ve sonucu biraz tehlikeli ağrımasının nedenide vicudun aşıya bağışıklığının olmamasıymış aslında iyiymiş bir yandan ağrıması bi arkadaş öyle yazmış
Seferiyehatun mavisahinn doğru bende biliyorum ama doğum hanelerde artık böyle şeyler yokki paslı çivi küf vs yok. Abartı olarak görüyorum. Herkesin kendi fikri tabi. sizede saygım sonsuz🤗
mavisahinn Seferiyehatun öyle tabikide belki şuan dışarıda bişiy falan keserse yolda giderken ayağıma batarsa 😄 bende çok isteyerek yaptırmadım aslında da ne biliyim işte bi yandanda mantıklı geldi 😄
Nursel725 mavisahinn bnmde çok ağrım olmuştu 3 gün . Hatta vücudumun her yeri ağrıdı . Korona olduğumu düşünmeye başlamıştım artık . Doktorum aşı tuttuğu için yan etkisini görmüşsündür dedi . 2. Doz bu kadar acıtmıyo ağrı yapmıyo diyolar . İnşallah öyle olur