mavisahinn bende pazartesi oldum vurulurken bişey yok git gide artti dün sabah kalktığımda kolumu kaldıramıyordum bu sabah baya hafifledi. Normal ağrıması dedi bana eğer çok ağrın olursa parol içebilirsin sakın ovalama dedi birde buz koyabilirsin dedi hemşire. 2 gün kolumu kesinlikle kullanamadım şişmedi ama herkeste farklı etki gösterir buzu deneyin isterseniz bi parolda içebilirsiniz