Ozlem23 mavisahinn ilaç içmeyin bence masaj yapabilirsiniz ama benimde birkaç gün sürmüştü ayrısi giyinemedim bile çok agriyodu
Periwashere mavisahinn siz daha yeni olmussunuz ilk gun oyle olmasi normal de benim gecmemesi bir tuhaf. Misket var sanki deri altinda
2prensesannesi1 mavisahinn geçmiş olsun canım geçer inş bende iki gün kolumu tepretemiyordum Bugün daha iyim
mavisahinn 2prensesannesi1 teşekkür ederim kuzum sanada geçmiş olsun bugünü atlatsaydım bir inşallah bir yandanda felaket bir mide yanması afedersin kusturcak kdar mahvoldum 🤦🏼♀️
Saray1 Benimde agrı oldu kolumu kaldıramadım. Hemşirem bana agrı olur bir hafta falan dedi elinle masaj yapma dedi. İstersen tekrar sor hemşirene
Aysn0232 mavisahinn sağlık ocağındaki hemsirem buz tutarsan ağrın azalır demişti bence öne yerine buz tut iyi gelir inşallah 😊
Buketkucuk mavisahinn buz kompressi yapın iyi gelecektir geçmiş olsun, zaten 1-2 gün sonra geçiyor🙏🏼🙊
Aysun1983 mavisahinn benim de ilk doz aşı ağrısı 3 gün sürdü ilaç almadım sabrettim ikinciye tırsarak gittim öğün bi sinek ısırığı gibi oldu sonra geçti parol içiliyor ama keser mi bilmiyorum cnm
2prensesannesi1 mavisahinn sağlıkla kucağına al bebişini canım. Haftalar yükseldikçe gebelikte zor olur süt iç mideni rahatlatır belki
Bahar3461 mavisahinn hamileliğinizin başindan beri tek doz mu aşı oldunuz buarada çok geçmiş olsun umarım çabuk iyileşir kolunuz
mavisahinn Sedaaaq yaaa :( geçmiş olsun inşallah sizinde geçer valla fena bişiy mide yanmasıyla birleşti bide mahvoldum