mavisahinn gulsen_57 off valla inşallah bebek için zararlı falan diye şeyler okudum bu kadar ağrıyıncada korktum açıksı
gulsen_57 mavisahinn yok yok bana hemşirem ağrıması daha iyi demekki vücudun tetonoz direnci hiç yokmuş iyiki yapmışız dedi korkma ağrı oluyor ama geçiyor
Esen3535 mavisahinn zor ya hatta eşim kolumu kaldırmaya çalıştı inanmadı galiba 2.günüydü acısından ağlamıştım üstüne yatamadım Bi hafta
mavisahinn Derinin-annesi ah bir dokunabilsem etrafı kızarık şiş hiç el değemiyorum 🤦🏼♀️Buz ve parol deniycem umarım hafifler yarına kadar
Trknavci mavisahinn parolun bir zararı yok ama tetenoz aşısı ağrısına bı yararı da yok malesef 2gun öyle geçecek.bana hemsirem dolaba koyduğun kolonyayi o bölgeye sur masaj yap demişti gerçekten rahatlatıyor ama dediğim gibi 2gun sürüyor ağrı ve şişlik hatta kolunu kaldiramiyorsun
mavisahinn Trknavci evet malesef kalkmıyor kolum dokunamıyorumda asla şiş ve kızarık 🤦🏼♀️Umarım 2 gün sürer ona razıyım
Periwashere mavisahinn siz daha yeni olmussunuz ilk gun oyle olmasi normal de benim gecmemesi bir tuhaf. Misket var sanki deri altinda
mavisahinn eliftalay zorunlu değil ama olmak daha iyi diyorlar çünkü bu tetonaz aşısı diyelim normal doğum olmadı sezeryan oldu makastı bıçaktı iğneydi mikrop kapmamak için paslı olursa falan yada hamileyken elinize ayağınızı paslı bişiy keserse diye anne ve bebeğin sağlığı açısındanmış
Periwashere 2prensesannesi1 bir kolunuzu yoklar misiniz sislik var mi? Agrim yok ama şişlik var deri altinda
2prensesannesi1 mavisahinn geçmiş olsun canım geçer inş bende iki gün kolumu tepretemiyordum Bugün daha iyim
Adkut mavisahinn yok 2. Yi de oldum. İlki ile alakası yok. Birincide üstümü değiştirmek için kolumu kaldıramıyordum.
AsenaEmre mavisahinn ilaç içme kolanya yi dolapta beklet sonra pamukla uygula. Biraz da nra da buz uygulayabilirsin 3. 4 günler daha çok ağrıyor 🥺🥺