Kızlar dün sabah tetanoz aşısı oldum olurken hiç bişiy yoktu acımadı eve gelincede o gün hiç bir sıkıntı yoktu bugün çok fazla ağrım var sabah hafifti şimdi şiddetlendi baya ağrıyor ve aşı yerim kızarık ne yapsam hafifler parol içsemmi bilgisi olan yazarsa sevinirim