Bsmlh tartışmaya açık Bi konu herşey olabilirdi iyi yada kötü ben göze alıp oldum ve sizin olmama kararınız gibi benim olma kararımı doktorum destekledi benim olmamın negatif Bi sonucu olmadı doğumdan sonra belki belki pozitif etkilerini göreceğiz ama benim kanaatim insanları aşı olmamaya yöneltecek yorumlar yapmamak çünkü bu hastalık öldürüyor ama aşı oldu diye çocuğu zarar gören yada kendi zarar gören Bi gebe yok henüz umarımda olmaz❣️