Begumhane ilk üç ay yasak dediler mi net bi şekilde ben birinci dozu oldum hamile kaldım 2. Doz için 8 hafta dolduğunda ben 8 haftalık hamile olacağım bi doktora sordum olabilirsin sakıncası yok isteğe bağlı dedi haftaya gebeliğimi takip etmesini istediğim doktordan randevu aldım ona da soracağım ama bilemedim olabilirsin dinince şaşırdım