Asya_2402 Begumhane Ben de öncelikli gruptayım.Bu çarşamba sezaryen günümü alacağım o sırada da doktoruma soracağım.Bebeğime gerçekten faydası olacak madem vurdurmak mantıklı 👍🏻
Mollier Asya_2402 sizin doğuma çok az kalmış.Anladığım kadarıyla doktorlar rİskli virüsle temasın çok olduğu ve ağır atlatma ihtimali olan kronik rahatsızlığı olan hamilelere öneriyor aşırı.
Shn16 Begumhane siz kendiniz ve bebeginiz icin en mantikli karari vermissiniz. Hafta olarakta bizden ileridesiniz benim daha cok kucuk 16 haftalik. Ve bende kan pihtilasmasi var asida viruste pihtilasmayi tetikledigi icin eksta korkuyoruk acikcasi hergun duzenli ignemi oluyorum ama daha oncesinde bir bebek kaybettigim icin tedirginligik ust seviyelerde. Olmaya negatif bakmiyorum ama turkiyede su anda cok fazla ornegi olmadigi icin sizin gibi tedirginlk yasiyorum Yan etki yapmamasi cok guzel insallah bizdede olmaz 🙏
Begumhane Pelin__1 saygı duymak lazım çünkü bana da danıştığım doktorlardan birisi olumsuz cevap verseydi olmazdım çok şükür Bi sıkıntımız yok ama dediğim gibi olmayacağı manasına gelmiyor zaten sağlık bakanlığı uygulamada bunu belirtiyor ben covid geçirmenin daha çok yıpratacağını düşündüm ağır Bi virüs çünkü rabbim hepimizi korusun inşallah
Pelin__1 Begumhane inşallah ya, ben de doğumdan sonra biontech olmayı düşündüm hal böyle olunca. Antikor anne sütünden bebeğe geçiyormuş. İnşallah o zamana kadar covid olmam. Sizin için de hayırlı olsun, antikorunuz bol olsun😊
pink_dream25 Begumhane bende olmayı düşünüyordum buradakiler beni vazgeçirmişti😀 sanırım yine fikrim değişti olucam😀😀
Begumhane pink_dream25 sizin kararınız kimseye değil kendi bünyenize güvenin ve bebeğinizi düşünün kararınızı ona göre alın inşallah güzel sonuçlar görürüz
Aiteh Begumhane bizim ulkedede sinovak vuruluyor. Kayinbabam halam arkadaslarimin anne babasi filan vuruldular hic birinde bi sorun olmadi hele halamin hem kalp hastaligi var ameliyat oldu açik kalp ameliyati .yuksek tansiyon hastaligi ve şeker hastaligi var ona ragmen yan etki yapmadi. Iyi cok sukur yaşida var.ama bi sorun olmadi.