Begumhane merhaba, boyle bi post gordugume cok sevindim cnku bi kac hafta icinde meslegimden dolayi oncelikli grupta olacagima dair calistigim sirket bilgilendirme yapti. Bende napmam gerektigini kara kara dusunuyordum. Yurtdisindaki bir cok gebenin asiyi oldugunu okumustm. Ama yinede insan guvenemiyor. Yan etki yasamamaniza cok sevindim😊
bu posttan bizleri bilgilendiri misiniz, birde mesleginiz neydi😊