Piremses0 hayırlı olsun canimmm çok sevindim Allah güle güle 9 ay geçirmeyi sonra da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Ben 2 haftalıkken keseyi görmüştük kalp atışını 7+2de gördük acele etme kanaman olmadığı sürece sıkıntı olmaz dikkatli hareket et 😇😇