sedanur4004 Piremses0 daha yeni ozaman canım 6 haftalık değildir. 4 haftaliktir 3000 üzeri kese gözüküyor benim 5. Haftamda 3000 kusurdu gozukdu haftaya gözükür kesen 💙
Gizemmm12 Piremses0 Piremses0 6 hafta için 306 düşük gibi geldi bana her gün ikiye katlaması gerekiyor diye biliyorum ben 5 haftalıkken 14 bin civarındaydı sürekli kontrol ettirmelisin
Elbet-birgun-kavusacagiz Piremses0 canm sen asilamasi iptal olan kisi degilmisin 😊 cok sevindim senin adina degerinde gayet iyi cikmis masallah saglikla devam eder umarim Darisi bana olsun insallah🥰
Tugcemrem Piremses0 tebrık ederım Allahım analı babalı büyütüp kucağınıza almayı nasip etsin insallah …🌈🧸🎈
Royem62 Piremses0 gözün aydın canım sağlıkla ilerler inşallah bizler içinde dua edersin inşallah 🙏🤲❤️
Hilaluzuun Piremses0 benimde son adet 5 Mart benim de 6 haftalık Piremses0 strese girme en önemlisi o
Piremses0 Gizemmm12 o değişir canım kişiden kişiye döllenme ile alakalı bir şey benm arkadaşım adete göre 9 haftalıkktı ama ulrtsanda 6,5 du değişiyor kişiden kişiye hayırlsı 😊
219Eyll Piremses0 hayırlı olsun geç döllenmedir belki ondan gözükmemiştir kese .bende 6+1 haftalık hamileyim aramızda 11 gün var ben tam 5 haftalıkken gittim doktora keseyi gördük şükür kalp atışı içinde 28 inde çağırdı o zaman gidicem inşallah
Bfduam Piremses0 hayırlı olsun minik şimdiden, aşılama değilde kendiliginden olması dahada sevindirmiştir seni:) Dr sıkıntı ne demiştide aşılamayı önerdi, ne kadar zamandır deniyordun? Belirtiler neydi bu ay?
Piremses0 Bfduam hiç bir sıkıntımız yoktu bende pko vardı sadece eşimde sorun yoktu aşılama yapalım dedik çok yumurta oldu yapmadık normal ilişki de bile olmadı 6 yumurtadan sonraki ay bişe kullanma dedi doktor 1 ay Ara ver yine asılma yapalım dedi 1 ay ara verdik işte bu ay adet 10 gün geçti çift çizgi gördüm daha öncesin de adete kadar yapıyordum çıkmadı yok sandım sonradan 10 gün sonra yaptım göğüs hasasiyetim olmadı bu ay her ay olurdu su gibi akıntım vardı leke şeklinde değil sadece su gibi ve grip oldum bu ay öksürdükçe kasıklarım ağrıyor bu şekilde devam ediyor
SutlacimiYedimmiBen Piremses0 normal canim olabiliyor ben keseyi hemen hemen 7haftada kalp atisini 8.haftada duydum hayrli olsun saglikla kucagina al insllh. Kac yildan sonra oldu?
Bfduam Piremses0 hayırlı olsun tekrardan herkesde göğüs hassasiyeti olmuyor. Kendiliginden olması da ne güzel olmuş:) On gün iyi sabr etmişsin:)