fyznrilter Piremses0 Bende 13 nisanda vermiştim kan tahlilini bugünde verdim bakalım yükselmiştir herhal..
UraSsmom Piremses0 Hayırlı olsun öncelikle ☺️Benim de 6 haftalık filandı 8 haftada ancak gördük keseti meğer geç döllenmeymiş ama normalde 7. haftada görünür
Tugcemrem Piremses0 tebrık ederım Allahım analı babalı büyütüp kucağınıza almayı nasip etsin insallah …🌈🧸🎈
Glbhr-97 Piremses0 benimde son adetim 3 mart doktora gittiğimde doktor daha 2-3 haftalık dedi keseyi gördük geç döllenme olabilir canım ultrason da da 5+1 yazıyordu bir daha ki kontrolü bekliyorum artık
Glbhr-97 Piremses0 beni 10 sonra çağırdı ayın 27 sinde gidicem size kaç haftalık dedi kanda 2-3 ultrason 5+1 hangisi doğru bilmiyorum ama 2-3 haftada kese gözükmez diyorlar bu gittiğimde kesin bir şey söyler diye düşünüyorum
Piremses0 Glbhr-97 ne kadarlık olduğunu söylemedi ama dünkü beta 2012 di kese gördük 2 hafta sonra gel dedi kesimşz bak böyle minnacık. https://resmim.net/i/DrlCE 😍