findikkurdum17
Kızlar ölü dogumlarınız normal. Mi oldu seseryan mı eger sezeryansa ardından hemen hamile kalmak sakıncalı mı
aselminam
findikkurdum17 normal oldu benim
UmmuOrhan
findikkurdum17 ben sezeryanla ölü doğum yaptım. Doktor 6aydan önce hamile kalırsan alırım yoksa dikişlerin patlar dedi. 8. Ayda hamile kaldım
findikkurdum17
[bilinmeyen] ölü dogum degil ama dogum dan Bi kaç saat sonra solunum yetmezliğinden kaybettim bebeğimi şubat ayında ama mecburi sezeryan olmak zorunda kaldım şimdi yine bebek istiyorum hatta adetimi bekliyorum ama korkuyorum da sezeryan olduğum için 4 ay oldu
findikkurdum17
[bilinmeyen] amin canım aynen yaşayan bilir acısını rabbim hepimize en hayırlı zamanda nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah
Bisaniye
[bilinmeyen] canım başın sağolsun öncelikle Rabbim cennetinde kavuştursun evladınızla sizleri. Ben bebeğimi 40 haftalık normal doğumla doğurdum. Tüm gelişimi vs olması gerektiği gibi ilerliyordu fakat doğduğunda kendisi nefes alamıyordu canlandırma ve kalp masajı vs yapıldı cihaza bağlı şekilde 40 gün yaşadı sonrasında vefat etti. Anne karnında stresten benimle iletişimini kesmiş kısa süre sonrasında normale dönmüş bu da ultrasonda görülemedi. doğum yaptığım için doktorun verdiği süre 6 aydı. Biz psikolojik olarak 1 yılda toparlandık 1.5 yıl sonra hamile kaldım yeniden. Umarım gönlünüze göre hayırlı zamanda yeniden nasip olur size de.
Deryak
Bisaniye stresten iletişimini kesmiş dediniz ya bunu size kim söyledi siz ne yaşadınız da böyle bir strese girdiniz kusura bakmayın ilk kez duydum çok şaşırdım o yüzdem soruyorum
Bisaniye
[bilinmeyen] canım üst üste gebelikler de hem anne hem bebek için riskli ben 40 ım çıktığı gün regl oldum ama bünyenin toparlanması vitaminlerin tekrar toplanması zaman alabiliyor. Tam kan testi yaptır muhakkak vitaminlerine baktır. Ama öncelik olarak psikolojik toplanman önemli bir bebeğin acısını başka bir bebekle dindirmeye çalışmayın biz fiziki iyileşmenin yanında psikolojik olarak düzelmek için psikolog desteği de aldık çünkü cidden çok zor bir süreç tek başına altından kalkılmıyor.
Hilalakar
[bilinmeyen] canım Kübra arkadaşım benim o bahsettiği kişi de benim 31 haftalık bebeğim genlerim de pıhtılaşma olduğu için 28. Haftaya kadar sorun yoktu sonra beslenmesini için gelişim geriliği başladı ve 31 haftalıkken kaybettim bebeğimi normal Doğum yaptım 40. üç çıktıktan hemen sonra ilk adetimi beklerken hamile olduğumu öğrendim şimdi 33+4 olduk hergün iğne kullanıyorum ilaç da tabi zor ama Rabbim veriyor yüreğimize ferahlık sende en kısa zaman da bebeğini kucağına alırsın inşAllah ☺️🤲
Annesininumudu
Ozgesah355
Aynen sürekli o korku bende de var
Hilalakar
[bilinmeyen] sağol canım benim 😔 umudunu yitirme olur Rabbim izin verirse 🤲
Meru
Hilalakar doktor biraz vücudun toparlasin diyor 6 ay kadar ama benim kaldi hemen
Badgirl_
Merhaba cannm bende 22+4 de erken dogumla ekimde bebegmi kaybettm gittgm doktor servikal yetmezlk dedi bidahaki gebelgnde dikis dedi ama bu tanyi dogumdan sonra koydu yani binevi yaptgi hatann uzerini bununla ortmye calsti cnku ben hastanye sanci ile gittim biseyn yok bebek saglkli deyip yats verdiler aradan 1 saat sonra aniden bebegim dogdu oysa cektgm sanclar dgm sancsyms hastnye gittmde rahat 6 7 cm açlmam varms ama fark etmediler neyse bebegim öldkten sonra 30 gun kanamam surdu 40 ckti 10 gun sonra adet oldum ve bikez daha adet olduktan sonra hamile kaldm yani 40 saymassak 2 ay icinde hamile kaldm ve suan 25+5 gunluguz cok sukur rabbime rahim agzmda vesayrede bi sknti yok tamamen takdiri ilahi o bebegmn rzkı yokmus seninkide oyle o oyle oldu diye bidahkide oyle olcak diye bisey yok insallaj hayrlsyla tez zmanda saglkli bi bebegn olur acsı hic bi zman dinmiyo canmm benm hala aklma geldikce ilk günkü gibi canm yanyo dayanamyrm
Gdrleyla
Badgirl_ ben bebeğimi kaybettim kasımın 13 ve burdaki yorumladı tek tek okudum benimde sancım vardı şiddetli dgel ama ağrım vardı pembe sulu kan geldi birden hastaneye gttm ordayken yolda sancım kesildi sancım geçti Altan muane byaptilar kanamam dahada arttı 2cm açılma var rahim ağzı yetmezliği olabilir dedi ve 5 gün hastanede yattım 2cm geçmedi acilma kanamam duruyordu Altan bakınca bidaha kanama oluyordu ısrarla doğsun dediler enfeksiyon kapmissim açıklıktan ve kaybettim bebeğimi 22 haftalık ti şimdi ihtimaller bar korunmana gerek yok dedi doktor memlekete geldim burdaki doktor bakti ultrsonda eşimde asker zaten şuan azerbeycana göreve gönderdiler kirkliyim bidaha hamile kalırsam serklaj olur mu size yaptılar mi
Bisaniye
[bilinmeyen] canım bu bir sınav rabbim herkese kaldırabileceği yükü yüklermiş siz de bunun altından kalkabilecek insanlarsınız demek ki. İnan bana çok çok zor Rabbim kimseye vermesin ben yaşadığımız şoku anlatamam, çünkü herşeyin normal gittiğini düşündüğümüz bir anda böyle bir durumla karşılaştık. Genetik testler yaptırdık ama bizlik bir durum yok bazen biz bişeylere açıklama yapamıyoruz. Psikolog konusunda tavsiyemin sebebi şuydu ki bebeğimle vedalaşmam için yardımı oldu. Etrafımda çok iyi arkadaşlarım var hep destek oldular ama profesyonel birinin yaklaşımı farklı oluyormuş. Senin tercihin tabi ki. Henüz acın çok yeni anladığım kadarıyla inan bana zaman geçtikçe daha iyi hissedeceksin acı geçmiyor içinde kalıyor ama şu an yaşadığın hisler hafifliyor. İnşallah rabbim sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin
Mrvmna
[bilinmeyen] hiç öyle düşünme sakın ölümlerin adı değişiyo sadece senin meleğin dünyaya gelmicekmiş Allah ona rızık vermemiş buyüzden çeşitli hastalığı çıktı ve vefat etti benim bebeğime başından beri çok sağlıklı mükemmel mükemmel diyodu doktorlar ama 25. Haftamda kordon dolanması sebebiyle karnımda kalbi durdu Allah onlara dünyada rızık vermeyince bi meleğe kordon dolanıyo diğer melekte hastalık çıkıyo başka melekte erken doğum oluyo yaşamıyo yani sakın korkmayın birdahaki bebeğimde hasta olucak diye gönlünüzü ferah tutun inşallah en kısa zamanda çok sağlıklı bebeğinize kavuşursunuz Allah gönlünüzün muradını yaşatsın size🙏
MustafaBirsenglTari
Canim ben 2 Tane normal Dogum yapdim ve tekrar hamile kalmaya karar verdik ve sükürler olsun Allahim ilk denemede hamile kaldim 3. cocuguma ❤️ Ama Allahim bize nasip etmemis ki 20. haftada oglumun kalbi durdugunu ögrendim 😔. Hic bir saglik sorunum yok ve bebegimin de Hic bir saglik sorunu yok idi olabiliyormus😔. Dr 3 ay Sonra tekrar hamile kalabilirsin demisdi ama ben düsünmüyordum artik korkuyordum ve 2 Tane saglikli oglanlarim var diyordum . Ama Allahim Bana tekrar nasip etcekmis ki Hic bilmeyerek hamile kalmisim ❤️ Suan Dogum uma son 17 günüm kaldi Allahim Hayirlisi ile kucamiza almayi nasip etsin insallah . Bir kizim olcak insallah ❤️❤️❤️. Sana Demek istedigim Allahim nasip ediyorsa olur insallah ama 3 ay vucudunuz toparlasin kendisini . 🙏❤️
MustafaBirsenglTari
[bilinmeyen]
Insallah canim 🙏❤️ Sende en kisa zamanda tekrar hamile kalir ve saglikli Hayirli bir evlat sahibi olursun 🙏❤️❤️
Meru
[bilinmeyen] canim aynısı benim başıma geldi kırkım çıkar çıkmaz hamile kaldım şu an 11 haftalık hamileyim doktorum genetiğe yolladı kan verdik sonuç bekliyoruz kansızlık çıktı troid düşük çıktı d vitamini eksik çıktı doktorum hemen kaldığı icin böyle oldu diyor ama ilaçlarımı düzenli kullanırsam sorun olmazmış şimdilik her şeyimiz güzel allahın izniyle inşallah sende alırsın inşallah kucağına bi bebiş daha
Hilalakar
Meru bana da 3 ay dedi doktorum ben istiyorum falan deyince en azından bir defa adet gör dedi ve benim benek içeride kalmış bozulmuştu plesenta temizlenirken uzun sürdü hemen hamile kalamazsın rahmin zarar gördü dedi ama Rabbim verdi doktor da çok şaşırmıştı ruhen zor bedenen de zor oluyor ama sabrettim şimdi son 44 gün kaldı inşAllah 🤲
Sedacengiz
Ozgesah355 niye başına gelsin psikolojin mi bozuk?
Meru
[bilinmeyen] aynen benim bebeğinde tesadüf ama yapacak bir şey yok hepsi allahtan geliyor tevekkül etmek lazım şimdi yaşasaydı 4 5 günlük bebek olacaktı geçen gün mezarına gittik dayanilmiyor ama Vardir bi hayır RABBIM NEYLERSE GÜZEL EYLER O EN IYISINI BILIR . Bende düşünmüyorum ama kalmış şimdi 11 haftalık inşallah ıyi olur hepimiz icin ALLAH büyük.😊
Meru
Kistik higroma hidrops dendi biyopside gelişim geriliği varmis aminiyosentez temiz çıktı şimdi genetiğe kan verdik onu bekliyoruz eşimden benden kan aldılar pıhtılaşmaya bakilacakmis ama zannetmiyorum bir şey çıkacağını cunki 4 yaşında sağlıklı bi oğlum var genetik değildir diye umud ediyorum zaten sebebi sudur demiyolar tesadüf dedi doktor bursaya gittim perintologa