Badgirl_ ben bebeğimi kaybettim kasımın 13 ve burdaki yorumladı tek tek okudum benimde sancım vardı şiddetli dgel ama ağrım vardı pembe sulu kan geldi birden hastaneye gttm ordayken yolda sancım kesildi sancım geçti Altan muane byaptilar kanamam dahada arttı 2cm açılma var rahim ağzı yetmezliği olabilir dedi ve 5 gün hastanede yattım 2cm geçmedi acilma kanamam duruyordu Altan bakınca bidaha kanama oluyordu ısrarla doğsun dediler enfeksiyon kapmissim açıklıktan ve kaybettim bebeğimi 22 haftalık ti şimdi ihtimaller bar korunmana gerek yok dedi doktor memlekete geldim burdaki doktor bakti ultrsonda eşimde asker zaten şuan azerbeycana göreve gönderdiler kirkliyim bidaha hamile kalırsam serklaj olur mu size yaptılar mi