KbraAkyolAktrk [bilinmeyen] canım benim arkadaşım 31 haftalıkken bebeğini kaybetti ölü Doğum yaptı oda sonra o ölen bebeğin 40’çıktı hemen hamile kaldı
Ozgesah355 KbraAkyolAktrk sizin arkadaşınız neden ölü doğum yaptı? Ben çok korkuyorum başıma gelicek gibi hissediyorum nedense
KbraAkyolAktrk Ozgesah355 tam gelişmemişti eşiyle kan uyuşmazlığı vardı ciğerler gelişmeyince karnında öldü
aselminam [bilinmeyen] bende 24 haftalik ölü doğum yaptm 1 ay sonra hamiel kaldm şimdi 23 haftalj hamielym hergun kan sulandırıcı igne vuruyorum pihtilasma cikti bende
Selmas57 aselminam benimde bebegim vefat etti. 25 haftalik dogum yaptim. 50 gundur kanamam plutôt, ilk 30 gun sonra kesildi bir kac gun sonra biraz yogun geldi. Acaba adet mi gordum sence ? Birde sen adet görmeden mi hamile kaldin ?
Deletedmom47 [bilinmeyen] Sizi hala buralarda gormek hem mutlu ediyor hem de icimi buruyor. Inanin hic aklimdan cikmiyorsunuz. O olaydan once sizden bir sure haber alamadigim zaman icerisinde hep dualarimdaydiniz. Insallah en kisa zamanda tekrar hamile kalip sag saglim alirsiniz yavrunuzu kucaginiza 🙏🏻 Allah yardimciniz olsun
Deletedmom47 [bilinmeyen] Ne uzmesi estagfirullah o ne bicim laf. Suan sizi hicbir sey teselli etmez ama bir akrabamin yasadigi olayi anlatmak istiyorum size. Ilk bebekleriydi kiyafetlerini, odasini her seyini hazirladilar. Dogum cantasina varasiya hazirdi. Doguma son 2 gun kala bebeginin kalbinin durdugunu ogrendiler. Bir bu olay beni cok etkiledi bir de sizin olayiniz. O ciftin simdi 1-2 yasinda bir kizlari var. Demek istedigim su ki dunyada insanlar neler yasiyor. Ihanet olayina gelince, yasadiklarinizdan sonra boyle bir dusunceye kapilmaniz cok dogal ama bu dusunceyi aklinizdan atip yeniden bebek sahibi olmayi denemelisiniz bence. Diger bebeginiz melek oldu, onun basina gelenlerden siz sorumlu degilsiniz. Allah’in takdiriydi, sizi boyle sinadi. Insallah en kisa zamanda guzel haberlerinizi alirim. Inanin gercekten cok sevinirim. 🙏🏻
Hatice44 [bilinmeyen] dualarım seninle canım rabbim sağlıklı ve zamanındı hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻
Selmas57 Erken dogdu, 25 haftalikti. Bende rahim agzi yetmizligi varmis ben farketmedim tabi, malesef farketilmiyomus ilk gebelikte. Öğrendikten 2 hafta sonra dogum yaptım..
Selmas57 aselminam 30 gun sonra hemen hamile mi kadin. Masallah insallah sag salim kucagina alirsin. Bende hamile olabilirmiyim ki
Selmas57 KbraAkyolAktrk yaaa masallahhh 😍😍 hayirlsii olsun insallah. Bende adet oldum galiba ilk 30 günden sonra kesildi bir kaç gün sonra tekrar devam etti kanamam çoğaldı bide biraz. Bakalım hayırlısı