Melos2234 o haftalarda sorun nst de sancı çıkmadığı sürece alttan muayene etmezler. İleriki haftalarda açılman var mı diye bakarlar ama 34.hafta çatı muayenesi için erken henüz. Nst ile muayene ederler benim nst muayenelerim 32.haftamda başladı 1 aydır gitmediğiniz için gecikmişsinizdir doktorunuz direkt nstye sokar muhtemelen