İyi de alttan baktırmak istemiyorum demeye hakkımız var kabul ediyorum imxalıyorum ama usgyle bakması lazım nst ye bağlaması lazım böyle saçmalık mı olur? Bir de kızlar acilde pratisyen fln oluyor ya yeni dotkor bi hava oluo genelde bana denk gelenler öyleydi kendi doktorum prof o kadar hava yoktu kadında ve iyi ki baktırmamışsın alttan demişti o zmn 3-4 aylıktım gerçi de bence de baktırmayın özele gidin daha mantıklı