Kızlar bende o ilacı içemiyorum asla kesiyorum bölüyorum yok köşeleri boğazıma takılıyor resmen normalde de ilaç zor içerim 😔 içim içimi yiyor içemeyince d vitaminim baya düşmüş doktor multivitamin iyi olur dedi verdi ama büyük oldugunu bilsem asla yazdırmazdım 🙄 kötü hissediyorum psikolojik olarak napıcamı bilemedim pazartesi randevum var bende söylesem değiştirir mi acaba🥺😐