24undebiranne mco bende decavit kullaniyordum bi ay kadar kullandim daha sonra beni hep kusturdu ictim bir kac dk icinden kusuyordum ilaci sonra biraktim mecburen cunku 2. Trimestrda bile beni kusturdugu icin yemek yiyemiyordum hic o yzden biraktim doktorumda elinden gelebildigince icmeye calis vitamin dedi amaa onun yerine bol bol meyve filan tuketiyorum cok sukur kan degerlerimde iyi suan bi problem yok 👍
mco Cevirmenannee yemeğe başlamadan hemen önce içip yemek yiyorum ve 10 dk içinde çıkarıyorum korkudan içmiyorum artık
anneyim_33 24undebiranne banada decavit -vicium-balik yağı verdi doktor bende içemiyorum hapları ama bı yandan da bebeğin sağlığı için kötümü yapiyom diye düşünüyorum da 😐
yldz_10 mco arkadaşım da dediği gibi yemek arasında alırsanox daha kolay olur bir de öyle deneyin ben de sizin gibiydim yemek arasında alıyorum daha iyi oluyor
kucuktosbik27 mco decaviti yeni verdi doktorum ama tok karnına iç yazıyor kutuda ki eczacı akşam yada yatarken iç dedi hiç mede bulantısı kusturma yapmadı çok şükür 34. Haftadayım
Fatma_d mco meyve 4-5 porsiyon zaten tüketiliyor ancak ne yazık ki gıda güvenliği olmadığı için içeriklerinden de emin değiliz. Yani portakaldan almanız gereken vitamini alıp alamadığınız muamma. Normalde gıda takviyelerine karşı olmama rağmen meyve sebzelerin fayda seviyelerine güvenmediğimden hamilelikte içmeye devam ediyorum.
Ebruuuucn1 Kendinizi neden zorluyosunuz kızlar bende de aynı şey oldu sadece 2 gün kullandım bıraktım doktoruma söyledim Başka bir vitamin yazın dedim ve hiç bir sorun yaşamadım diğer vitamine geçince
Fatma_d Decavite muadil ürün önerebilir doktorunuz. Ama genelde tablet boyutları büyük oluyor ne yazık ki. Yine de doktorunuza sorun derim. Bu arada ben tok içiyorum, yemekten 1 saat sonra. Bulantı hissetmedim ama her bünye farklı tabi.
Sedaa42 Bende malesef hiç kullanamadım boyutu cok büyük oldugu için cok midem bulandı. Doktorum toz haline getirip kullabileceğimi söyledi. Henuz o şekilde kullanmadım tadi nasıl olur bilemiyorum 🙄
Maria9 Hap içemiyorsanız onun damla şeklinde muadilleri var kokusuz ve tatsız suya damlatıp içiyorum doktor enden ısrarla hap olanını veriyor 🤷🏻♀️ Anlamadım sağlık ocağındaki hemşirem ücretsiz veriyor hatta