Nurcaa o her bünyeye, yaptığınız egzersize, bebeğin kilosu ve baş çapına göre değişen bir durum. Unutmayın her gebelik kendine özel😊 Mesela benim oğlum 26-27 dem beri doğum pozisyonunda aşağı dönük ama başı biraz büyğk olduğu için doktorum kanala geç girer demişti. Şuan 37+3′üm henüz girmedi. Hemen Girebilirde girmeyebilir de. Doğum şekli de değilebilir. Oyuzden girmesini tetikleyen şeyler öneriyorlar, bol yürüyüş. Bana 1,5 saat yürüyüş önerdi. Bol hareket. Pilates topu üstünde hareketler ve zıplama gibi 🥰