Kndmr Ben de 37+3 üm. Henüz doğum kanalına gitmemiş oğlum. Oek niyeti de yok gibi. Çünkü hissediyorum girmediğini. Aşağı ya inmedi karnım daha 🙈 Doktorum çok uzun yürüyüş yapıcaksın dedi😂 Biraz kendisi tombikti çünkü. Yarın da kontrolüm var bakalım ne diycek. Ama 40′tan önce gelecek gibi hissetmiyorum pek. Bizim de hastane çantamız hazır. Ufak tefek şeyler koyucam içerisine, atıştırma falan gibi. Bir de kişisel bakım eşyaları. Şuan kayınvalidemde yaşıyoruz mart ayında evimizden çıktık satıldığı için. İstediğimiz gibi ev de bulamadık. Oyuzden beraberiz 🥰 Oğlumuzun oda takımı hazır ama getirtip kurdurtmadık ev durumunu halledemediğimiz için. Neler görücez bilmem 😀