Bende 38+1 de sezaryen olacağım inşallah, 2. Evladım o yüzden sezaryen olacağım kesin. Birisinin peşinde koşarken diğerini taşımak çok zormuş nefesim yetmiyor son 15 gün vallahi dakikasına kadar sayıyorum Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize😇