Anneoluyorum28 banu çiftçinin kitabından öğrendiğim kadarıyla bebek 9 saat sonundaki açlıkta vücudu alarma geçiyormuş. Kan pompalamayı kalp ve beyin dışındaki organlarına yapmıyor azaltıyormuş. Doktoruma sorduğumda dini bir konu yasak koyamam ama çok uzun süre bebeğini aç susuz bırakman ne kadar doğru dedi gelişim döneminde sonuçta. Ve dinimiz anlayış dini seneye kaza yapmayı düşünüyorum kısmetse. Herkesin kendi fikri ama kendini iyi hissediyor olabilirsin ama bebeğini bilemezsin. İçine nasıl siniyorsa onu yap, Allah kabul etsin tutmayanlarada kaza etmeyi nasip etsin 💜 sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alalım