Anneoluyorum28 16+4 hamileyim eşim olmak üzere her taraftan bir baskı tutma gibi kendimi iyi hissediyorum yeterince suyumu tuketiyorum iftardan sahura kadar sizce bebek cok etkilenirmi
gulsenmstf Anneoluyorum28 kuzum yanlıs anlama herks ayrı knusur ama senın ıcın oruc tutma yukumlulugun yok o yuzden bebeıgının hakkına gırme 14 saat ac susuz bırakmaya gerek yok bebegı yazık gunah mınnacık daha ama tabıkı kendı kararın senın bılecgın bsey 🥰saglıkla kucagına al ınsAllah 🤲
Busehnm Anneoluyorum28 alkışlayalım mi sizi ? Yeter artık gerçekten. Allah kabul etsin tutuyorsaniz, tutmuyorsaniz da Allah zaten izin veriyor bu dönem için, bebekler tabiki etkilenir tüm gün aç susuz, her gün 100 tane ayni post .
ilkannelikkk Anneoluyorum28 Ben de 33.haftadayım gebeliğim sorunsuz ilerliyo çok şükür kendimi de iyi hissediyorum tutarken sorun yaşamıyorum tutuyorum kimsenin lafına bakmadım herkes kendini daha iyi bilir 💐
Anneoluyorum28 Misrax cevap vermek zorunda değilsiniz doktora gidebilicek durumda olsam burda yazmazdım niye bu kadar gerildiniz ?
Anneoluyorum28 ilkannelikkk bebeklere zararı ne olur onu merak ediyorum arasstirdigimda bi sorun olmadigi gorulmus
Mom080 Anneoluyorum28 içinizde bir can var yazık gunah ona. Kahvaltı öncesi çok hareket etmeyen bebek en basitinden kahvaltıdan sonra hareketleniyor burdan bile beslenmenin önemini anlayabilirdiniz ya da tutulabilir olsaydi Allah bunun kolaylığını vermez farz tutardı değil mi ??
turansmom1 Anneoluyorum28 Gecen sene o haftadayken ramazandı ve doktorum tutmamı önerdi. Bence tutmayin bebegin gelişim haftalari şuan
Misrax Anneoluyorum28 gerilmedim kac gündür burada aynı mubabbetler donuyor can sıkıcı biraz takip etseniz daha iyi olur
turansmom1 Anneoluyorum28 Onermedi yazacaktım kuzu pardon. Hayir tutmadim şuandada tutmuyorum 5 ay 23 günlük oglum var sütüm kesiliyor kazasinı yapacağım sütten kesilince mecbur
gulsenmstf Anneoluyorum28 evet farkettım resmen ates puskurerk yorum yapmıslar byle post cok goruyosan cvp vermeden gec yorum yapmak Zorunda degılsın 🙄 boswer kmın ne ddgıne takma
Denizyildizii Anneoluyorum28 arama kısmına oruç yazarsanız ne kadar çok post olduğunu görürsünüz😊 gerçekten 1 haftadır hergün 100lerce paylaşıldı ve millet sıkıldı gerçekten o yüzden linçliyorlar. Yani kendi üstüne alınma millet sıkıldığından her oruç postuna patlıyorlar artık😄
Anneoluyorum28 Denizyildizii son 2 haftadır aktif post okumuyorum kovit atlattım psikolojimi yeni toparladım tek işim burda post okuyup herkesi linç etmek değil inanın insanlar nasil bu kadar kirici olabiliyor anlamiyorum
Pelin__1 Anneoluyorum28 Valla bunalttınız tutmaya karar vermişsiniz tutmuşsunuz. ALLAH kabul etsin. Buradaki insanlar doktor mu nereden bilsin etkilenir mi etkilenmez mi. Doktorunuza sormuşsunuz uygun görmüş ki tutuyosunuzdur zaten
Anneoluyorum28 Pelin__1 cevap vermek zorunda değilsiniz kendinizi bu kadar bunalıma felanda sokmayın burda önerileri bekliyorum kim napmış nasıl geçiiriyomuş gibi kasmayın bu kadar
Mervekaynak Anneoluyorum28 linç yememek için başlığa tutabiliyorum yazmışsınız ama içeriğinde bişey olur mu diye sormuşsunuz….
Anneoluyorum28 Mervekaynak evet tutabiliyorum ve bunu merak ettim niye bu kadar uzattınız anlamıyorum ki benim oruç tutan kişilere bu sorum ?
Mervekaynak Anneoluyorum28 ana sayfanızda bu oruç postlarıni gerçekten hiç görmediniz mi samimi bir şekilde soruyorum aktif olarak kullanıyorsunuz forumu gerçekten hiç mi denk gelmediniz son 1 haftadır
Denizyildizii Anneoluyorum28 geçmiş olsun cnm. Allah bir daha yaşatmasın. Bu tarz şeyleri de doktora sorsan daha iyi edersin çünkü bilip bilmeden de cevap veren oluyor. Ben çok istiyordum tutmayı doktora sordum tutabilirsin sıkıntı yok dedi. Ama iki gündür sahura kalktığımda çok bulantı oldu o yüzden cesaret edemedim sanırım tutamıycam hiç
mercimeginanne Anneoluyorum28 haberler izlemediniz anladığım kadarıyla bugün 🙄 korona olanlar oruç tutmasın dedi doktorlar. Tam atlatma evresindeler daha çok zararı var dediler. Hele ki birde hamilesiniz. Boşverin doğurunca tutarsınız yazık günah karnınızdakine