Birde covidi yeni atlattiniz öyle mi? Gerçekten insanlar size ne dese tatmin olacaksınız merak ediyorum .bugün bu postlara çok denk geldim hatta birisi fetva verdi iki kat daha fazla sevap diye hamileyken tutmak.bunu duymak sanırım size iyi gelecek yoksa Google a yazsanız bile neden dinimiz hamileyken tutmamaya izin vermiş anlarsınız . Bebeğe zararı olmasa faydası olsa Allah farz olan bı ibadeti muaf kılar mı ?