SB_ acı içinde uyanmak çok olumsuz bir anlatım. Ben normal doğum için 2cm açıklıkla gittim. 10. Saatin sonunda açılmam aşırı yavaş olduğu için artık gücüm kalmadı ve epidural istedim. Ama yanlışlıkla spinal anestezi aralığına vurdular iğneyi. Ne ıkınabildim ne de bacaklarımı hissettim. Bacaklarım açılınca da genel anestezi ile sezeryana alındım. Doğum sonrası yaşadığım tek acı 10 gün süren boyun ağrısı oldu. O da lanet spinal yüzünden. Şimdi genel mi kötü spinal mi? Herkesin yaşadığı deneyim başka. O yüzden biri iyiyken diğerini kötülemek anlamsız. Tam tersi durumlar da oluyor.