Tugce_mrv belinde herhangi bi rahatsizlik fitik duzlesme vs yoksa spinal rahat, ama bel rahatsizligin varsa omurgaya yapilan igne sonrasinda cok agri yapiyo bilgin olsun. Uyusmama durumu olmaz zaten seni kontrol ediyolar. Hareketleri hissediyosun ama aci hissi sifir. Benim tansiyonum cikti veya dustu bilemiyorum hareketlerden korkmustum biraz. Bel rahatsizligim oldugu halde bebegimin sesini duymak icin spinal istemistim. 😕 erken dogdu riskliydi o yuzden uyumak istemedim.