SB_ canım her bünye gerçi bir olmaz . Bana genel yaramadı ama sana yarabilir yasamadan bilemeyiz .ben spianlde hiç doğum yapmamış gibiydim .sonrasında bel ve boyun ağrısı çekmemek için ameliyat esnasında hiç kıpırdamayacksın.Herseyi hissetmiyorsun cekistirmeleri hissediyorsun ama sakinleştiriyorlar zaten seni .geneli hiç bahsedip moralini bozmak istemem .sadece su kadarını söyleyeyim öbür dünyaya gittim geldim