BegumIscanTunc Gizliyiiiz üstüne 1 yumurta 1 kaşık yoğurt ve azda yağı karıştırıp sur 180 derecede 35 dk pişir çok güzel oluyor cig yada kuruda olmuyor ben hep öyle yapıyorum
Krizantem_ Damlladamlla Burada birinin gorumcesinden bulaşmıştı yoğun bakımda yatmıştı bebek ,yani öyle kendini iyi hisseden gelmez diye bir durum yok kiminde belirti bile vermiyor .
Gizliyiiiz Krizantem_ allah korusun bebişlerimizi bu hastalıkta kimseyi almayı düşünmüyorum zaten aklı olan gelmez 🙏
Damlladamlla Krizantem_ geleni de evimden Kocaman siz de yaşıycaksınız bu durumu hastalık bitecek gibi değil doğurdum ertesi gün parti vericem demedim aylar geçtikçe hiç mi kimse gelmiycek evinize
Krizantem_ Damlladamlla Ben bu durumu yaşamayacağım çünkü bilen biliyor annem ve kayinvalidem söylerler diğer yakınlara da misafir kabul etmediğimi. Siz bilirsiniz çocuk sizin..
minisinannesiiii Gizliyiiiz yumurta üstünde kırmızı durması için sürülüyo zaten yumuşamasina filan faydasi yok ben gül böreği seklinde yapip attim buzluğa fikir olur belki icine bolca yoğurtla yağ sürün istediğinizi koyun
Sogancik Damlladamlla çok yanlış bır düşünce. Bari burdakileri yanlış yönlendirmeyin. Virüs kapıldığı gibi belirti göstermiyor
Damlladamlla Sogancik herkes kendi görüşünü yazmış kimse bana göre davranmıyor burda sizde davranmayın ya da böyle bi program kullanmayın görüşlere açıl değilseniz ben fikrimi söylüyorum
Sedakbyk Gizliyiiiz yufkanin icine yagli sut surup sarin cikarinca da cozdurmeden uzerine yumurta surup firinlayin mis gibi oluyor.