Gizliyiiiz valla ben yapıyorum üzerine sosunu sürüp pişiriyorum sonra buzluğa atıyorum ihtiyacım olduğunda mikrodalgada ısıtıyorum tadı mis mikro dalgan yoksa bi gece önceden çıkar zaten sabaha kadar buzu çözülür canım en azından çıkartıp pişirmekle uğraşmazsın daha kolay