Patatesli rulo böreği çok güzel oluyor. Bizim misafirimiz olmayacak ama kendimiz için bir şeyler hazırlayacağım. Bolca köfte yaparım. Biraz kavurma koydum eşime yemek yaparken çok kolay oluyor nohut ve fasulyeyi de hafif haşlayıp buzluğa atıyorum yapacağım zaman eti fasulyeyi çıkarıp 5 dkya hazırlıyorum. Canım tatlı çekerse diye mozaik yapmayı düşünüyorum bir de kurabiye hamuru atabilirim. Biraz da poğaça pişirip atarım. Bir de eşim isterse ona içli köfte yaptırıcam😊 Bizi bir süre idare eder diye düşünüyorum.