Pambix Hurma yerken tek sayıda yemek hem sünnettir hemde kan şekeri için böyle yermiş peygamber efendimiz.kanitlanmista birdey bu . Hurma yiyecekler için tek sayıda yemelerini tavsiye ederim😊
E-kt Portakalgeliyor kız yok ya o kadarda yapma 😂günde bir taneyi geçmessen bişi olmaz allahın izni ile
bebegamin1 1-3-5-7 olarak tüketin tek sayı ile yenmesi gerekiyor peygamber efendimiz (sav)öyle buyurmuş 🥰
Gokceeeee-_ HappyMom Hamileliğimin başından beri yiyorum çok şükür bir sıkıntım olmadı şuan 35+3 olduk günde 4 tane 5 tane yiyorum
Aryas Burcunuslu_ sanmıyorum tatlı şeyler arkasından su için De çuru yaparmış kanı ama doktoruna sorsan daha iyi tabiii kan pıhtısı olduğunu nasıl anladınız kan tahlili ile mi ögrendiniz kaçınca hafta kaç tahlili yaptılar Benimde var gibi kan pıhtılaşmam ama daha gitmedim doktoruma size sormak istedim ??
Aryas Burcunuslu_ test derken ikili tarama testi yaptırdm bir daha test ve kan vermedim normal kan tahlilinde çıkıyor mu pıhtılaşma ya da 4 lü renkli ultrasonda mı çıkıyo onu merak ediyorum
balmelek Gzey123 doktoruma sordum.dogumu kolaylaştırıcı etkisi yok fakat faydalı bir besindir tuketebilirisn dedi
Mumeray balmelek rahim ağzını gevşeltmeye yarıyor ve buda son aydaysan doğumu kolaylaştırıyor ilk aylarda da düşüğe sebep oluyor. Çevremde yaşayanlar var oradan biliyorum. İlk aylarda çok dikkat edin 😉
CananAydn Gammzze Bende 29 haftalık hamileyim, günde 1 tane yiyorum. bazen 3 🙈 kan ilacı dan ötürü kabızlık yaşadığım için iyide geliyor hurma. Çok tüketmemek gerek sanırım sadece 🥰
Nursima2709 37 haftalığım günde 15 tane yiyorum 🤭bende bir iki yiyordum doktorum ezan vakti başı 3 tane ye dedi
Ecos123 HappyMom çok seviyorum hurma yi Ben de yiyorum baya da bu ara unuttum neyse yiyim bak akşama 😁 bide izmir bergama ’nın meşhur ramazan helvası var çok guzel oluyo 😊
nur22-34 Bende çok severim hurmayı 19+1 haftalığım bu tarz yorumları okudukça korkarak yiyorum ay sonunda doktor randevum var danışarak yemeği düşünüyorum açıkçası 😊