Morvy evet sizde tabiki sonuna kadar haklısınız. Hepimiz hamileyiz, hepimizin 10 yaş altı çocuğu var bakıcılar bakmıyor evde çocuğu yalnız bırakamıyorsun büyükler baksa büyüklerin kronik rahatsızlığı var onlara bişey olacak diye diken üzerindeyiz. ben bu konu üzerinde yorum yaptım yoksa çok büyük haksızlıklar tabiki var. Napalım sağ Salim şu dönemi atlatmak için duadan başka yapabileceğimiz bişey yok Allah yardımcımız olsun hepimizin 🙏🏻