Sağlık çalışanları olarak bizim hamileliğimiz hamilelik değil, bizim 10 yaş altı çocuğumuz çocuk değil, bizim kronik rahatsızlıklarımız rahatsızlık değil esnek çalışma var ama bizim bırak esnek çalışmayı; esnemeye vaktimiz yok hadi tam zamanlı çalışıyoruz madem dönerimizi alsak yok hayır size döner de yok… bunu hala öğrenemeyen varsa diye sağolsun devletimiz itina ile her genelgede hatırlatıyor.