Cansel0694 geçen yıl da tüm gebeleri kapsamıyordu, sadece 24-32 arasını. Ben 32den sonraki izin hakkımın beş haftasını doğum sonrasına aktarmak istediğim için çalışabilir raporu aldım, 32den sonrasına da idari izin yok. Allahtan tekrardan uzaktan çalışma hakkı geldi