Esmmaa TueTrker 29 haziranda sezeryan olacağım ve yazdığın çok güzel motive oldu bana bu korkumun içinde... Allah size bağışlasın 🙏
TueTrker gayenecip Amin canım hepimizin evladını bizlere bağışlasın. Anneliğin bu kadar güzel bir duygu olduğunu bilseydim daha önce yapardım çocuk ☺️🙈
Yusufveannesi TueTrker allah analı babalı büyütsün canım ☺️ Bnd 20 gün önçe epidural sezaryen oldum iyi ki olmuşum diyorum hiç pişman değilim hemencecik ayaklandım
Zhlinn TueTrker okurken burnumun direği sızladı 😍 şükürler olsun guzel bi moralle bebeğini sağlıklı kucağına almışsın canım, Rabbim hepimize nasip etsin ınslalah. Benimde doğum şeklim salı belli olucak, çok heyecanlıyım💕
Erenreyyan TueTrker ay maşallah sağlıkla büyütün inşallah darısı benim gibi korkanlara inşallah böyle kolay olur bizimde 😊💕
TueTrker Erenreyyan boşuna korkmuşum canım ☺️ Eminim sende doğumdan sonra boşuna korkmuşum diye yazacan hikayende ☺️
TueTrker nesly eltimde oldu 3 ay boyunca . Ben şuan 3 günlüğüm hiç olmadı inşallah ta olmaz . Bol bol nescafe 2si 1 arada içtim hastanede. İyi geldiğini duymuştum
Deryaonursahan @TueTrker gözünaydın 😃 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşaAllah darısı biz bekleyenlerin başına 🙏
Necla06 TueTrker daha 10 haftalık hamile biri olarak okurken ben heyecanlandım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etmiş büyütmeyi de nasip etsin insallah 🙏 darısı bize (ocak ayına da daha cok var ama 😑)
Caglagok TueTrker o kadar güzel anlatmışsın ki soluksuz okudum inan :) allah size bağışlasın sağlıkla büyüsün inşallah kızın🙏🏻☺️
Ezgiiii TueTrker bende cok panik yapiyorum korkuyorum simdiden kendimi yyp btrym moralim sifir ya bsy olursa diye dusunmekten siyircm artk
TueTrker Ezgiiii bendede vardı canım ameliyata girmeden anestezi uzmanına saçma saçma şeyler söyledim 😀 Yok acı hissedersem Yok rüyamda şöyle gördüm . Yok ameliyat esnasında bayılırsam 🙈 Ama çok güzel geçti boşuna panik yapmışım
Cnnhls Ezgiiii Bilmiyorum canim bol bol dua edelim çokta stres yapmayalım bebisimiz etkileniyor sonuçta bu doğum olucak bi şekilde rabbim en güzelini nasip eylesin hepimize
Bernaaa TueTrker benim ikinci bebeğim ve ikinci sezeryanim olmasına rağmen öyle korkuyorum ki..korkum su..ilk sezeryanimi 22 yasimda oldum vücudum daha taze olduğu için senin anlattığın gibi hic ağrı sızı hatırlamıyorum..çok rahat bir ameliyattı.simdi yas 31 malum çok tazelik kalmadı..ben de tam haftaya bugün 38+4 te sezeryan olucam..sanki daha önce olmamışım gibi nasıl korkuyorum anlatamam...korkum da eğer sonrasında sancim ağrım çok olurda bebeğime yeterince bakamam die...duyduğuma sevindim içimi rahatlattin..umarım bende haft ya senin gibi güzel geçen ameliyatımı anlatabilirim🍀😇🙏d
Mucizeveannesi TueTrker gözünüz aydın Allah analı babalı güzel günlerde sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah