TueTrker canım gözün aydın güle güle büyüt bebeğini inşallah. Bende epidural olmuştum ikinci bebekte aynen açlık çok kötü tuvalete çıktın mı diye birkaç kez soran hemşireye ne verdiniz ki ne çıkarıcam demiştim 🤭 sonra bişeyler ye diyince annemin yemediği ekmekleri yemiştim o an o kadar lezzetliydi ki anlatamam fazla uzatmadan bebeğin ve ailenle hep mutlu huzurlu olun inşallah