TueTrker Cnnhls Amin canım darısı bütün hamişlerin başına ☺️ Sütüm az gelmişti hastanede şimdi evdeyim daha yeni yeni gelmeye başladı
TueTrker Sengul80 Aynen canım bi petibör bisküvi veriyolar bide komposto. petibör bu kadar lezzetli gelmemişti bana hiç 😂 Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim ☺️
TueTrker Miray_alparslan kişiden kişiye değişirmi bilmiyorum ama benim çok iyi geçti. O anı yaşamak tarifsiz bi duygu ☺️
TueTrker Manaymanay çok sağol canım. İnsan yanında birini görmek istiyo özellikle eşini. Devlet hastanelerinde tek oda olunca eşin kalmasına izin veriyorlar diye biliyorum
Manaymanay TueTrker maalesef vermiyorlar sadece bi kere girebilecek oda bebeği görmek için burda ki hastane böyle galiba yakınımdakilerdn biliyorum bende
TueTrker Ezgiiii bendede vardı canım ameliyata girmeden anestezi uzmanına saçma saçma şeyler söyledim 😀 Yok acı hissedersem Yok rüyamda şöyle gördüm . Yok ameliyat esnasında bayılırsam 🙈 Ama çok güzel geçti boşuna panik yapmışım