TueTrker Cnnhls Cnnhls ameliyat ortamı güzel müzik filan çalıyo sohbet ediyolar seninle ☺️ Ama ben aşırı duygusal olduğum için biraz fazla abarttım sulugözlülüğü 🙈 Düşünün kendi kanımı görünce bayılabiliyorum bile. Ağrım hiç olmadı ağrı kesici yapıyorlar daha ağrı başlamadan. Dün sabah Doğum yaptım 8 saattir ağrı kesici vermiyolar . Çok şükür hiç ağrım Yok
Cnnhls TueTrker Canım çok şükür atlatmışsın ne güzel ağrımda yok hamdolsun darısı bizim başımıza panik yapicak bisey yok yani sütun geldi mi bi de hemen
TueTrker Gfrn lavman yapmadılar canım ameliyatım sabah 9:30 yapıldı bi gün öncesi akşam 6dansonra yemeği kestirmiştiler o yüzden olabilir diye düşünüyorum ☺️
Gfrn TueTrker anladım bende spinal sezaryan olacağım büyük ihtimalle lavmandan korkuyorum da :) inşallah bana da yapmazlar
TueTrker dudud dudud çok teşekkür ederim ☺️ Seninde Mutlu Doğum hikayeni okuruz inşallah yakında burda
minikyuregim TueTrker kilolumusun zayif mi :/ sezeryani kilolular kaldiramz diyolar ben kilolu degilim ama iriyim yani boy 170 kilo 90. balık etliyim yani nası bisey kiloyla alakasi var mi cidden
TueTrker Denis19 çok teşekkür ederim ☺️ Allah sizinde yardımcınız olsun🙏 Sağ Salim Mutlu Doğum hikayeni okuruz inşallah ☺️
ZeynepDemiraglar TueTrker hiçte saçmalamadın çok guzel anlattın rabbım analı babalı buyutsunnnnnnn cNım epidural seZeryan çekti 💎
TueTrker ZeynepDemiraglar çok teşekkür ederim seninde bişey kalmadı ☺️ Mutlu Doğum hikayeni bekliyorum dört gözle
TueTrker Kubraygt takılmıştı canım ameliyathanede epidural iğnem yapılmıştı o zaman hiç hissetmedim takılışını. Ameliyat tan 1 ,2 saat sonrada çıkardılar. Anestezinin etkisi tam geçmediği için çıkartırkende hissetmedim. Sonrasındada bezlediler ☺️
TueTrker deletedmom12 hiç acı duymadım canım ne ameliyat esnasında nede sonrasında. Sütüm şuan yetersiz ara ara mama veriyorum.
Ciara93 TueTrker amin canım. Sağlıcakla büyüsün inşallah bebişin. Çok güzel bi Doğum hikayesi darısı başımıza
gayenecip TueTrker allahım yavruna sağlık versin vatana millete hayırlı evlat olsun canım benim😊❤️allahım onu size bağışlasın yokluğuyla sınamasın sizi😊😊😊
TueTrker gayenecip Amin canım hepimizin evladını bizlere bağışlasın. Anneliğin bu kadar güzel bir duygu olduğunu bilseydim daha önce yapardım çocuk ☺️🙈
Bernadoruk Gözün aydın cnm Allah analı babalı büyütsün bizde 39+3 olduk ama hala tık yok korkmaya başladım yavaştan😂
Roses Bernadoruk aynı gidiyoruz seninle bende 39+3 bugün doktorum cumartesi yine bakcam doğdu doğdu doğmadı sonraki haftaya suni sancı ivin gün vercem dedi olmazsa sezaryan
YagmurAnnesi TueTrker Gözünüz aydin canim. Allahim acisini gostermesin insallah. 🙏 Darisi biz hamişlere 😊