TueTrker Kızlar bende sizin gibi günün çoğunu forumda geçirenlerdendim. Doğum yaklaştıkça kafamda bir türlü netleşmeyen sorular en önemliside acaba doğumum nasıl olacak ☺️ Bu sabah 09:30da Doğum yaptım ve hastahane odasından size Doğum hikayemi ve heyecanımı paylaşmak istedim. Öncelikle epidural normal doğum istediğim için doktorum 38 haftalıkkken çatı muayenemi yaptı muayenemde çatımın dar olduğunu bebeğin Doğum esnasında zorlanabileceğini söyledi. Doğum esnasında çocuk zorlanırsa mecbur sezeryana almak zorunda kalırım boşuna sancı çekmiş olursun dedi. hiç riske atmadan sezeryan için gün aldık. Gel gelelim bu güne ☺️ Bugün epidural sezeryan olacağım için çok heyecanlıydım ve sabahın 4ünde uyandım dahada uyuyamadım. Saat 8 gibi hastahaneye geldik fotoğrafçım geldi gayet enerjiğim fotolar çekiliyorum filan. Taki beni ameliyat için almaya gelmelerine kadar. O tekerlekli sandalyeye oturunca bi ağlama tuttu beni gözümü yaştan açamıyorum. Eşimde aynı şekilde. Neyse ameliyathaneye çıktık epidural sezeryan olacaktım bunun için sırtımdan iğneyi taktılar normal damar yolu açmasıyla aynı acı. Farklı bi acısı Yok yani . ameliyathanede yoğunluk olduğu için 1 saat falan filan orda bekledim tabi bu beni çok gerdi zaten korkuyordum dahada gözyaşlarım hiç kurumadı. Artık bana sıra gelmişti ben çok tedirgindim ve kustum o kusma beni rahatlattı. Ameliyathane çalışanlarıda sağolsunlar muhabbet ettiler ama tabi ben yine ağlıyorum ☺️ Doktora diyorum ki ben uyuşmadım hissediyorum oda diyoki dokunma hissediyosun sadece. Gerçekten te öyle sadece dokunduklarını hissediyorsun. Ameliyatım artık başlamıştı sürekli ağladığım için doktorum kızım yapma bende zorlanıyorum diyor. Böyle devam edersen tamamen bayıltmak zorunda kalırım filan. O esnada kızımın sesini duydum bütün korkularım geçti. Daha çok ağlıyorum ama bu sefer mutluluktan.kızımı yanıma getirdiler kokladım dahada bırakmak istemedim. Götürmeyin diye yalvarıyorum doymamıştım koklamaya☺️ Neyse ameliyatım bitti odama götürdüler. Herkes diyoki bu o çok ağlayan kız 🙈. Hemşireler bezimi taktılar üzerimi giydirdiler sağolsunlar çok güzel ilgilendiler. Bende gram acı Yok . Aldım kızımı hemencecik emmeye başladı. Aradan 5 saat geçmişti yürütmek için kaldırdılar kalkış o kalkış dahada doğru düzgün yatmadım. Çünkü bi enerji gelmişti bana yerimde duramıyordum. Hala gram acı Yok 🙈 (Bu epidurali bulandan Allah razı olsun) Yanımda refakatçim vardı ama bütün işlerimi kendim hallettim . tek sorun çok açım bisküvi ve komposto veriyorlar her öğünde yiyemiyorum. Başka bişeyde yememe izin vermiyolar. Neyse gazımı çıkardım artık yiyebilirim ☺️ Bu arada bebeğim 38+5 günlük 3200 gram doğdu sağlığıda yerinde çok şükür ☺️ Sezeryandan korkardım ama hiç korkulacak gibi değilmiş. Eltim epidural normal Doğum yaptı 4 dikişi vardı 15 gün poposunun üstüne oturamadı.yani illa normal Doğum diye diretmemek Lazım . Biraz fazla uzun oldu sanırım çok heyecanlıyım ara ara saçmalamış olabilirim ☺️Allah hepinize en kolayından doğumlar nasip etsin
Cnnhls TueTrker Canım bende 38+2de spinal sezeryan olucam Allahın izniyle ameliyat ortamı nasıl korkutucu mu ya panik atağın var bi de benim çabuk geçiyor mu ordaki zaman ağrıların çok mu bi de
Fatmadeniz Allahım analı babalı büyütsün ağladım bende okurken rabbim bizede bu mutluluğu yaşatsın benim daha yolun yarısı 17 haftalık biran önce günler geçse paşama kavuşsam
TueTrker Cnnhls Cnnhls ameliyat ortamı güzel müzik filan çalıyo sohbet ediyolar seninle ☺️ Ama ben aşırı duygusal olduğum için biraz fazla abarttım sulugözlülüğü 🙈 Düşünün kendi kanımı görünce bayılabiliyorum bile. Ağrım hiç olmadı ağrı kesici yapıyorlar daha ağrı başlamadan. Dün sabah Doğum yaptım 8 saattir ağrı kesici vermiyolar . Çok şükür hiç ağrım Yok
TueTrker Gfrn lavman yapmadılar canım ameliyatım sabah 9:30 yapıldı bi gün öncesi akşam 6dansonra yemeği kestirmiştiler o yüzden olabilir diye düşünüyorum ☺️
dudud Ayy ne güzel bir mutluluk Allah analı babalı büyütsün🙏🏻 Benim de bugün 38+3 pazartesi günü sanırım gün alıcaz kendiliğinden geleceği yok galib miniğimizin❤️🙈
TueTrker dudud dudud çok teşekkür ederim ☺️ Seninde Mutlu Doğum hikayeni okuruz inşallah yakında burda
Denis19 TueTrker çok güzel hayırlısıyla bize de nasip olur inşaALLAH gözünüz aydın son cümleye de aynennn katılıyorum hiçbirşeyde direnmemek lazim🤗
TueTrker Denis19 çok teşekkür ederim ☺️ Allah sizinde yardımcınız olsun🙏 Sağ Salim Mutlu Doğum hikayeni okuruz inşallah ☺️
Denizliche TueTrker TueTrker hayırlı olsun Allah analı babalı büyüsün acısını göstermesin ,bu arada hastanede olup ta bu kadar detaylı ve güzel anlattığın için ayrıca teşekkürler
Seyda16 TueTrker Allah analı babalı büyütsün darısı başımıza inşallah 🙏🏼 Bizde inşallah haftaya gün alacağız bakalım ne zaman nasibimizde kısmetimizde kavuşmak var 🤗
TueTrker Kubraygt takılmıştı canım ameliyathanede epidural iğnem yapılmıştı o zaman hiç hissetmedim takılışını. Ameliyat tan 1 ,2 saat sonrada çıkardılar. Anestezinin etkisi tam geçmediği için çıkartırkende hissetmedim. Sonrasındada bezlediler ☺️