NESLIHAN_ buseckmkkya doktor birşey demedi haftaya ikili taramaya gireceğim belki orada sağlıklı olduğu net çıkar 🙏
buseckmkkya NESLIHAN_ kilo çok da iyi bişey değil doktorun korkmanı gerektirecek bişey olsa illa ki derdi zaten hamileliğinin çok başı bu dönemlerde kilo almayı geç kilo verenler oluyor
buseckmkkya lentil Ben 22 haftalıkken 11 kilo olmuştu aldığım kilo şimdi 26 haftalığım son bir ayda hiç kilo almamışım çok şükür
NESLIHAN_ buseckmkkya hiç hamile gibi hissetmiyorum zaten ne mide bulantısı ne de yemeklerden tiksinme falan olmadı 🥰
1bankacianne buseckmkkya 25+2 deyim 10 kilo aldım doktorum fazla dedi ama elimde değil alıyorum yani 🙈
_unicorn_ 30+2 deyim 10 kilo aldım doktorum fazlan var dedi dikkatli ol diye uyardı 😂 strese soktu beni 😱 geçen haftadan beri. Yürüyüş yapmaya çalışıyorum fazla yememeye çalışıyorum ama yine de alıyorum nasıl olacak anlamadım
buseckmkkya NESLIHAN_ aynısını bende yaşadım bebeğin tekmelerini hissedene kadar hamile olduğumu anlamadım
Zehra-mom NESLIHAN_ bende 9 haftalık hamileyim çok şükür tabide bulantı yok ama 3 kilo almışım 🤦🏻♀️Normalde bu süreçte almamalıydım nasıl oldu bilmiyorum 🤦🏻♀️😁😂
NESLIHAN_ lentil bunu bilmiyordum o zaman sağlıklıyım🙏🥰 benim kan grubum negatif kan uyuşmazlığı var bazı ilaçlar alıyorum onlar kilo yapar dedi arkadaşlarım ama yapmadı bende mı sorun var acaba diye düşünmeye başlamıştım 🙏 teşekkürler 🥰
ecce_mommy buseckmkkya bende 4 aylık oldum nerdeyse hiç almadım bunu dert ediyorum 😕😕 hamile kaldığımda 60 kiloydum 57 oldum halada 57 acaba bebeğim zayıf mi olacak
Mucizepamugum ecce_mommy alakasi yok canim bende hic kilo almadim bebek Elhamdulillah iyiymis genetikte olabilir doktor kilo almaman normal 22 23 haftadan sonra almaya baslarsin demisti ☺
ecce_mommy Mucizepamugum Teşekkür ederim benimde öyledir herhalda annem ablamda pek kilo almamışlar ama bazılarına bakıyorum benim haftamla aynı karınları çıkmıs kocaman olmuş benim hiç karnidma yok hafif bı bombe sertlik hissediyorum o kadar
Mucizepamugum ecce_mommy kilo almayla alakali degil galiba canim ya benim karnimda cok yomtu 3 4 gundur top gibi olmaya basladi birden cikiyo galiba 🤗
Glchn55 buseckmkkya bir de emzirme süreci var sağolsun arkadaşlarım hep emzirmede daha çok kilo aldım diyor 😂
buseckmkkya Glchn55 emzirme sürecinde büyükleri dinleyip süt olsun diye yersek alırız en güzel sütü su ve süt içmek yapıyormuş ben o zaman verebileceğimi düşünüyorum.
Yuceroglu lentil ben 28 hafta oldum. Ama salmıştım çok kilo aldı gitti 😂 Gözüm korkuyor şimdi de 🙄 Bizim doktor uyardı artık bi dur diye