GozdeDeniz Belinay-miray bende 55 le hamile kaldım şuan 74 kiloyum 19 kilo almışım 35 haftadayıö eyvah bu kilolar nasıl gidecek acaba 🙊🤦♀️🤦♀️
Gurbetgelini4 Bende 5. Ayimdayim 83 kg ile hamile kaldım şuan 84 85arasi gidip geliyorum😊 normal mi benim 2 kg almam kızlar ?
Mlk8 Gurbetgelini4 bende aynıyım hic kilo almadım bebek alıyor ilk gebelikte de böyleydim bebek gelişiyorsa normal😊
ozydm Yumurcakk Valla Allah yardımcımız olsun bünyemiz çok elverişli kiloya demek çok ağırlaşmak istemiyorum ben düzen ve temizlik takıntım var başkasının yaptığına da güvenemem sıkıcı yani durum 😕
Yumurcakk ozydm 61 kiloydum boyum 1.70 74 oldu. Dahada alırım bence otursam kilo alıom yürüyüş yapsam kuyruk sokumum ağrıo ah ah
ozydm Yumurcakk bende 11 kilo aldım. Boyunuz varmış sizin benim boyum da yok. Yürüyüş beni de zorluyor ama yürümeye çalışıyorum az az
Mlk8 buseckmkkya ilk aylarda alınan kilolar maalesef çok zor veriliyor ve ayrıca bebeğe de faydası yok biraz fazla almışsınız evet ama bundan sonra dikkat ederek telafi edebilirsiniz.hamileyken aman diyip umrumuzda olmuyor ama doğumdan sonra logusalik psikolojisiyle beraber insan kilo da veremeyince kendini kötü hissediyor maalesef
Gurbetgelini4 Mlk8 yaa zaten kilolu hamile kalınca almakta istemiyorum açıkçası ne kadar geç o kadar iyidir almak 😊😊 zaten boyda yok bebeğim iyi olsunda gerisi boş benim ikinci hamileliğim
Semakacan buseckmkkya ben ilk hamileliğimde toplam 15 kilo almıştım bu daha yeni bakalım ne kadar alcam 😄
Mlk8 Gurbetgelini4 ben kilolu hamile kalmadım ama ona rağmen dikkat ediyorum benim de 2.gebeligim ilkinde 2 haftada tüm aldığım kilolar gitti 4 kg da fazladan vermiştim.tum kiloları son aylarda aldığım için rahat verdim şimdi de öyle olsun istiyorum.bide pandemiden dolayi eve tikildik hareketsiz vermek daha zor olur😊
Belinay-miray buseckmkkya çok değildi evet ama ilk defa böyle bir kiloya vardım evde azer bülbüle bağladım geziyorum 😂duygularım darmadağın anlayamasssınız bende ki bu kilolar sizde olsa yaşayamazsınız diye😂😂😂😂
Belinay-miray Çok şükür bende kilolar gidecek diye yiyorum iksir çayım var iki doğumunda da kullandım ve fit olarak hayatıma devam ettim yine aynı şekilde doğumdan 6 ay sonra çayımı içmeye başlıycam ve bunca kilolara iki ayda veda edecem ❤️❤️