ozum06 bende şuanda 30+5 deyim ve 30 kilo aldım ama çok şiştim yani felaket çekilde ödem var vucudümün heryerinde son 20 günde oldu ne olduysa , zaten hızlı kilo almıştım bide tüp bebek ilaçlar hormonlar derken , veririm diye düşünüyorum ama tabi şuan çok rahatsız ediyor beni 😔