demetakk ecemiko rapor sayılıyor yani ,ben kurumlar zaten izin hakkkın var diye rapor kabul etmezler diye düşünüyordum 😀
gmzlm23 demetakk 32. Haftadan sonraki iznimi sonraya aktarabilecek miyim onu öğreneceğim evet idari izin, doğum öncesi izni hepsi birbirine karıştı
demetakk gmzlm23 biz gene iznimizi kullancam 32 -37 arasından yemez sanmıyorum ,bu tüm gebelere verildi ,sizin izin hakkkınız zaten var diyip iznimizden yemezler,bakalım yarın öğreniriz :)
havakcdl-48 Beyza13- 6 haftalık iken nasıl idari izne cikabiliyorsunuz iş yeriniz mi çıkartıyor merak ettim
Papatya-34 Cumhurbaşkanlığının 2021/8 sayılı Genelgesi doğrultusunda kamu kurum ve kuruluşlarında uzaktan ve/veya dönüşümlü çalışma gibi esnek çalışma yöntemlerinden azami düzeyde istifade edilecek. İdari izin kapsamındaki personele (hamile çalışanlar, süt izni kullananlar, 10 yaş ve altında çocuğu olan kadın çalışanlar, engelli çalışanlar, 60 yaş üzerindeki personel, kronik rahatsızlığı bulunanlar) kolaylık gösterilecek ve kamuda mesai saatlerinin başlangıç ve bitiş saatlerinin 10.00-16.00 olarak uygulanması sağlanacak. Çalışma koşulları, şartları ve imkanları uygun olan özel sektör firmalarında da esnek çalışma yöntemlerine geçilmesi teşvik edilecek.
ecemiko Rana-10 hiç değilse 32-37 arası hamilelere idari izin yapılsaydı da doğumdan sonra fazla izin kullanabilseydik 😒
Rana-10 ecemiko anlamadım nasıl iş cidden tüm hamileler sonuçta riskli yani bi ayırım yapmadan tümü deseydiler