Ben şu an idari izinliyim.Bu cumartesi tam 32 haftalık oluyorum.Şimdi idari izne devam mı yoksa 32 haftalık olduğuma dair raporla doğum öncesi izne ayrılabilir miyim ya da 32 de çalışır raporu alsam 37ye kadar o 5 hafta doğum sonrasına izin olarak aktarılır mı(Eylül ayına yani) doğumun haziranın ilk haftası