32 haftalık olunca doğum öncesi izin başlıyormuş idari izin devam etmiyormuş. İsteyen çalışabilir raporu alabilir. Ama bakanın dediği gibi 1 temmuza kadar okul açık olsa bile bizim doğum sonrası iznimiz zaten oluyor yaz tatilini kapatmak için. Kalan haftalar eylüle aktarılmıyormuş araya yaz tatili girdiği için böyle dedi bana milli eğitim farklı bilgi alan var mı?