Eceee7 inşallah çıkarmazlar vaka sayısının herkes farkında. Hem de Cumhurbaşkanı diyor artık daha ne olsun geriye sadece yazıyı göndermeleri kaldı. Bu durum gerçekten çok riskli aslında en başından beri olması gereken buydu. Kronik hastalıklar hamilelikler şakaya gelecek durumlar değil. Ama işte anlatmak ne mümkün iş yerindekilere. Çalışma arkadaşlarınız bile yeri geliyor kötü gözle bakıyor sırf izin kullanmak istediğiniz için.