adetim gecikeli 7 gün kadar olmustu test yaptım cıkmadı. emin olmak için hastanede de kan vermistim beta hcg 2lerdeydi doktor arkadasımdı ve hamile olmadıgımı söylemişti bende üstünde durmadım. adetimden gecikmişti ama ben zaten hamile kaldıysam 7 gün önce kalmıs olmalıydım. neyse aradan 3-4 hafta gecmişti 6 haftalık hamile oldugumu ögrendim. yani suan degeriniz yüksek degil ama düşükte degil bekleyin derim