Serraa123 Bugun sabah test yaptım silik çizgi çıktı hemen gidip kan verdim 9,43 çıktı değerim yükselir mi çok mu düşük😞
betuss10 Serraa123 biraz düşük ama içinizi ferah tutun döllenme süresiyle de ilgili adetiniz geçmedi sanırım henüz?
Birsen2906 Serraa123 tatlım 5 den sonra gebelik var sen başında yakalamışsın oda tabi endişe sebebi 😇 ben 20 öğrendim adetime 6 gün vardi
Beyzan Serraa123 benim adetime 1 gün kala 13 çıkmıştı canım şimdi bebeğim 2 yaşına geldi Allah sağlıkla artmasını ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸
oykuduru21 Serraa123 benim regl günü 23 çıkmıştı canım bence senin değerinde normal yani geç döllenme olabilir ama sonra adet tarihinle eşitleniyor zaten takip edersin yine de değer artışını hayırlı olsun 😊
Serraa123 oykuduru21 çok teşekkür ederim sağolun ya iki kayıbım var bu 3. Umarım bu sefer kucağıma almak nasip olur🥰
elfcaglar1 oykuduru21 benimde şu an uygulamada 4+3 diyor dün testte 154 çıktı ondan önce de 80 çıkmıştı ben ne zaman doktora gitmeliyim sizce kan vermek için gittiğim doktor folik asit verdi ona başladım pcoslu olduğum için adetlerim çok uzun döngülü
Beyzan Guneyinannesi1 inan beta dengeleri herkeste çok farklı çıkıyor benden erken öğrenip betası benden yüksek olan arkadaş vardı. Sen ona takılma artışı takip et içini ferah tut 🌸
ikizannesi24 Serraa123 benim reglim geçtikten 3 gün sonra 14 çıkmıştı geç döllenme olmuş o yüzden düzenli artıyor mu o önemli canım ☺️